Competente in comunicare

Avantajele coachingului in organizatii sunt multiple, ne permite o abordare constienta si flexibila in cele mai importante aspecte ale relatiilor umane din mediul organizational, aducand beneficii vizibile cum ar fi:

cresterea nivelului profesional al angajatilor si implicit al performantelor companiei

gestionarea performanta a componentei umane in cardul companiei

cresterea increderii angajatilor in capacitatile proprii, ale echipei si in stilul de management existent

diminuarea costurilor in derularea proiectelor strategice de tranzitie sau schimbare

De ce este nevoie de comunicare eficienta intr-o organizatie/echipa? Sa luam in discutie numai cateva aspecte:

Stil de comunicare – fiecare individ are propriile sale lentile prin care percepe lumea si asta se poate observa din postura, gesturi, ton.

Motivare – tindem sa utilizam o abordare motivationala care, de regula, ni se potriveste noua. Totusi, angajatii nu pot fi motivati in acelasi fel.

Managementul timpului – gestionarea timpului este un factor important, cu impact emotional diferit la nivel individual, fiecare in parte isi dimensioneaza activitatea in functie de factorul timp intr-o maniera diferita.

Negocierea – in multe situatii succesul depinde de aptitudinea de a negocia, in functie de propriile perceptii.

Formare – ideea de invatare ne poate conduce catre maximizarea beneficiilor. Astfel, este important sa avem in vedere felul in care persoane diferite sorteaza informatia, care sunt dificultatile pe care le intampina atunci cand invata noi abilitati si cum le depasesc.

Delegarea – a lucra singur implica o serie de de limite legate de timp, energie si cunostinte. Delegarea ne permite sa ne degajam de sarcinile curente si sa devenim mai disponibili. Dar delegarea este tratata in maniera foarte specifica de catre fiecare dintre noi.

Recrutarea pesonalului – alegerea unei persoane cu un profil adecvat sarcinilor postului este esentiala, este necesar sa cunoastem ce poate sa aduca o persoana in echipa sau organizatie in functie de profilul ei.

Pentru cine? Acest tip de coaching este destinat managerilor si in general persoanelor din organizatii care doresc sa isi imbunatateasca stilul de management si sa-si dezvolte eficienta personala in sarcinile cotidiene.

Perioada de desfasurare a cursului: 5 zile, 3 ore/zi

Numar de cursanti: 10-15

BENEFICIILE IMPLEMENTARII CURSULUI:

cresterea nivelului profesional al angajatilor si implicit al performantelor companiei

gestionarea optima a componentei umane in cadrul companiei

cresterea increderii angajatilor in capacitatile proprii, ale echipei si in stilul de management existent

dezvoltarea eficientei personale in sarcinile cotidiene

construirea unor echipe echilibrate si adecvate cu sarcinile care le revin

diminuarea costurilor in derularea proiectelor strategice de tranzitie sau schimbare

Participa

Despre mine

Lectiile sau experientele de viata sunt de doua feluri: cele pe care le intelegi, le rezolvi si mergi mai departe sau cele pe care nu le poti rezolva singur, sau ai incercat si le-ai rezolvat prost, caz in care apelezi la ajutor de specialitate.

Pentru asta ai nevoie de un coach care sa faca din tine o persoana autonoma, mai „treaza”, mai activa si mai performanta, sa iti genereze viziune, speranta, energie si sa te tina motivat pana la atingerea telului propus.